En nystart

Det här bloggen har ju otroligt många år på nacken. Det finns mycket gamla minnen och konstigheter när jag börjar kolla i arkivet. Men jag har ingen lust att ta bort något, även om jag skäms för en hel del som jag har skrivit tidigare. Genom att skriva om det känns det som att jag uppmuntrar eventuella läsare att läsa om det - men det är verkligen inte det som är meningen. Så om du läser detta - gå inte tillbaka i arkivet. Haha. Äsch. Det är mest pinsamt för mig bara.. Men ändå kul att läsa igenom som sagt. Och det är ändå en del av mig. Verkligen. En del av den jag var och det är det som har fört mig dit jag är idag. Och det är idag som det börjar igen. Min nystart som bloggerska.

Okej, nu är inte min plan att jag ska bli storbloggare. Min plan är inte ens att någon ska läsa. Utan jag vill helt enkelt bara börja skriva igen. För jag älskar faktiskt att skriva. Så då ska jag göra det. Det blir kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback