OHYEAAAAHH

Var hos sjukgymnasten idag. Fick med mig ett träningsprogram hem. Trots att jag får lust att gråta varenda gång jag ska försöka mig på att träna (och det där eländiga benet inte vill göra det jag vill) känns det i alla fall bättre nu. Men GUD vad jag längtar till den dagen jag kan spela fotboll igen, vilken seger det kommer att vara!

Hur som hade jag även min första körlektion idag. Var så nervös innan att jag höll på att kissa på mig (bokstavligt talat!) men det gick faktiskt bra. Känns skönt att äntligen vara på G mot det där förbenade körkortet. Kommer vara så glad den dagen jag äntligen har det i min hand. Det kommer nog nästan slå den dagen jag kan spela fotboll igen. Nästan.

Nu ska jag ta tag i mitt liv = träna och plugga körkortsteori. Hehe. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback