För din skull..

EVE. Här kommer ett inlägg för din skull.

Min liv just nu: Skolan - är rätt chill för tillfället. Träning - försöker få upp lite kondis och styrka igen. Än så länge har jag motivationen uppe i alla fall.

Plus att jag läser hela tiden. Sjukt nice. Så avkopplande.

Annars då. Så ska jag simma ikväll. Ska bli asgött. Skönt att bara få glida runt i vattnet. Låta musklerna vila och slappna av. Och basta efteråt. NIIICE!

Så ja, mitt liv är rätt bra. Ska helt klart inte klaga.

Ha en bra dag vänner. Och så en extra kram till EVE.

Och ni. "Gör allting i kärlek" - 1 Korintherbrevet 16:14

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så söt du är Jennifer :D

och de där bibelordet är fett bra :)

mega kram till dig jenni! <3

2012-02-04 @ 15:42:47
Postat av: Anonym

/ eve såklarttt

2012-02-04 @ 15:43:14
Postat av: stina

HEJ!

jag har en facebook paus kan man väl säga.. på obestämd tid. du, jag saknar dig också! tänker på dig!

2012-02-08 @ 17:10:41
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: eve

Jennifer, BLOGGA! :D

2012-04-18 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback