Åhhhejåhhå va bra jag är på att blogga.

Mitt liv är så otroligt intressant att jag egentligen skulle behöva sitta framför bloggen hela dagarna och uppdatera er om mitt fullspäckade liv.

Men det har jag ju inte tid med.

Så ni får istället veta lite då och då vad jag har för mig. Typ under sånna här förhållanden - då jag egentligen borde plugga eller skriva något arbete - men hittar alla möjliga ursäkter till att slippa. Och nu, när jag även har facebookfasta fram till nästa år, kommer jag förhoppningsvis att kunna uppehålla er rätt mycket om ni möjligvis skulle råka klicka er hit någon gång.

Så. Vad har jag att berätta för er idag? JOOOO. Det är ju såaatthee jag ska ju till Kap Verde inom en snar framtid. (YEEEEEEEEEEEAH!!!!!!!) Rätt nice vaaaaa? Jag vet att ni är avundsjuka, kläm fram det bara!

Aja, det var egentligen inte det jag skulle prata om. Utan det var min otroligt effektiva (och braiga!) gårdag. Jag tog både Twinrix-vaccinet inför resan, införskaffade mig ett par new bras (nya behåar, ett litet förtydligande) samt hade kvalitetstid med min fina på Barista (världens bästa fikaställe på Gränby!).

Nu ska jag inte slita på era anteckningsblock och pennor längre. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback