Lov?

Gaaah. Har två prov i datorkunskap imorgon - ett i Excel, och ett i datorns uppbyggnad och funktioner. Plus att jag har VÄRSTA STORA svenska satsdelar-provet.
Har pluggat i typ tre timmar nu och är så fruktansvärt less på gradadverbial, objektiv predikatsfyllnad och infinitivattribut att jag nästan spyr bara jag tänker på det. I hate it.
På tisdag ska jag även göra Matte-nationella del 2, som jag missade när jag var sjuk.
Och dagen innan skolavslutningen ska jag skriva ett prov om Nervsystemet, sinnena och människans livscykel i Medicinsk grundkurs som jag missade INNAN praktiken. Fett längesen alltså.
Och jag som trodde att det skulle bli lugnare precis innan sommarlovet. Men nehe. Inte en chans. Snarare tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback