Fredag 27/5-2011 v. 21

Har just haft specialidrott. Nu börjar min nästa lektion halv ett. Så ska väl ta och plugga lite fram till dess; försöka få in lite satsdelar, skriva klart ett svenska arbete, läsa ut engelska boken och möljigtvis ögna igenom lite medicinsk grundkurs. Halv ett börjar jag igen som sagt. Med lite matte, och sen datorkunskap. Slutar 16. Najs. Njaaa.

Ikväll har jag fotbollsmatch också. Efter matchen kilar jag nog iväg en stund på Happening också. Fint de!

Och imorgon blir det bröllop för hela slanten. Och på söndag är det gudstjänst som vanligt. Det blir bra det.

På tisdag kommer min fina hem. Som jag längtar.

Värt inlägg förresten. Otroligt intressant känner jag.

Jaja. Nu ska jag plugga. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback