:)

Det var ett tag sen jag skrev här, känner jag. Har väl inte haft så mycket att skriva, typ. Ett bra påsklov hade jag i alla fall. Jobbade ett par dagar, annars så hade jag det riktigt chill. Jag och Ludvig åkte lite hit och dit. Var på Tom Tits (ehhehe), kollade in Gysinge litegrann, såg på bio i Gävle, var på påskfest... Själva påskhelgen firades ute i skärgården med Ludvigs släkt, rätt nice.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Ludvig har legat på sjukhus igen, även denna gång för lunginflammation. Men nu är han hemma igen i alla fall. Såattsåäre.

Nu ska ni få veta något spännande förresten: Det har ordnat sig med sommarjobbet!!!!! GAAAAAALET NICE!!!!! Det gjorde mig riktigt glad!!!!!!!

Ajja.. Känner att det här inlägget blev lite spårattttttt. Så det är nog bäst att jag ger mig. HÖRS!

Kommentarer
Postat av: stina

åh, grattis till jobbet =) vart blir det?

2011-05-06 @ 18:47:27
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback