HEEEEEEJ Å HÅ. HEJA BRYNÄS!

Vanlig dag i skolan idag. Slutar redan klockan två på måndagar, mycket skönt!

Efter skolan drog jag hem, chillade, spelade lite gitarr... Fixade med Quillo, red. (Det var snooorhalt!) Sen hade jag träning också, en mycket jobbig en. Men det behövs det, jag måste ju bli biff igen! :p

Nu har jag precis fikat, kollat lite på TV och pratat med världens bästa. Så nu kan jag förhoppningsvis sova gott.

Imorgon åker jag förresten upp till Gävle med Fia. Vi ska se när Brynäs krossar AIK, hoppas jag. Det blir nog riktigt skoj det, jag har ju liksom inte varit i Läkerol sen premiären, mycket illa.

Nu - godnatt mina vänner. Och Elin, om du nu råkar läsa det här. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback