G'natt.

Det har varit en lång dag idag. Gick upp vid halv sju imorse. Efter ett alldeles för långt farväl av min älskade kröp jag ner i sängen en stund till och sov till åtta. Och sen dess har det verkligen varit fullt upp. Först skola hela dagen fram till klockan två. Då for jag iväg till Alunda på ungdomsbrandkåren. Det var mycket skoj. Hann även med en liten snabbvisit hemma hos världens bästa Fanny innan träningen som började halv sju. Intervaller och fys bestod den av. Galet jobbigt! Efter träningen - hem. Och där är jag nu. En liten fika, sen ska jag bege mig till drömmarnas värld. 

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sovgott världens bästa JEN!!!! Ses i helgen? ;) kram

2011-02-01 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback