Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Jennifer Carlsson. Jag är 16 år, och läser omvårdnadsprogrammet. Efter studenten vet jag inte riktigt vad jag vill göra. Till att börja med skulle jag gärna vilja arbeta utomlands några månader, som volontär eller något liknande. Efter det har jag väl tänkt att jag ska plugga vidare till något vettigt. Brandman och sjuksköterska är yrken som lockar.

Min familj består av en mamma, en pappa, fyra bröder och två systrar. Till min familj skulle jag även vilja räkna med min hus-kompis och kusin Ida. Och min kära pojkvän Ludvig såklart.

Mycket av min fritid går till idrott. Jag tränar fotboll och handboll, plojspelar lite innnebandy då och då och har även en häst som kräver en del uppmärksamhet. Jag tycker om att spela gitarr och piano, och att sjunga. Men det är inget jag brukar göra bland folk, utan det gör jag helst bara när jag är själv. Även att läsa, skriva och fotografera tycker jag är väldigt roligt och jag önskar att jag kunde ägna lite mer av min tid till det.

Jag är kristen, och tror alltså på Gud. Min tro betyder väldigt mycket för mig, och det är den som ger mig ny styrka varje dag.

Tre ord som jag tror skulle beskriva mig bra är viljestark, skämtsam och känslig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Skämtsam? Dina skämt är inte så roliga...

2011-01-24 @ 17:54:58
Postat av: JEN

Säger tjejen med bäääääääääästa humorn!



Nej, jag skoja bara. Din humor är faktiskt bra. Och jag menade mest att man inte alltid ska ta allt jag säger på så stort allvar. :p

2011-01-24 @ 22:33:56
URL: http://madebyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback