Ingen bra dag.

Mår inte alls bra idag. Sov fett dåligt inatt (vilket jag har gjort nästan varje natt de senste två veckorna). Åkte till skolan, jag mådde ju bra då i alla fall. Men sen framåt lunch fick jag bara mer och mer ont i ryggen, och blev illamående och fick frossa. Skulle skriva prov på eftermiddagen, så jag ville verkligen vara kvar i skolan. Men insåg sen att jag aldrig skulle kunna prestera bra på provet så som jag då mådde, så jag åkte hem i alla fall.

Och här är jag nu. Har tagit en Ibumetin och bäddat ner mig i sängen med en massa filtar och sitter med datorn i knät. Känner mig lite bättre nu i alla fall. Slår nog på en film eller nåt. Och sörjer lite över att jag missar provet idag. Jag hatar att missa prov. Vill bara få det gjort. Menmen. Värre saker har väl hänt.

/the one and only JEN. JEN, the best. JEN, the strongest. JEN, the surviver.

Eller så känner jag mig bara som en liten irriterande fluga för tillfället. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback