Hehehhehelg

Jag har ju då självklart haft en sådärsuperduperjättebraamazingunderbar-helg.

När jag kom hem från skolan i fredags satt en militär i min hall. Så efter att ha myst en stund kilade vi iväg till Alunda för att käka pizza och umgås med lite trevligt folk. På lördagen hann vi med både det ena och det andra - en snabbvisit till Våla, inhandling av snowboard och annat smått och gott i stan och tillsist mörkerspårning med lördax ute i Edingeskogen. Och söndagen bestod av gudstjänst, häng hos Humpe, innebandymatch och så ännu en pizza.

Så som sagt, en riktigt fin helg har det varit.

Nu däremot, ska jag klara mig själv i elva dagar. Livet är inte alltid lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback