Dag 6 - Min dag

Detta har jag hunnit med hittills idag:

- Sovit dåligt
- Fångat en häst på rymmen
- Käkat frukost, klätt på mig, borstat tänderna och packat väskan (allt detta på åtta minuter!)
- Haft två stycken chill-lektioner
- Fått veta att det gick väldigt bra på senaste Vård- och omsorgsprovet
- Bestämt mig för vad jag ska välja för individuella val
- Käkat pannkakor

Och nu sitter jag här. Ska snart kila iväg för att ha lite Idrott och hälsa. Slutar förövrigt en timme tidigare än vanligt idag. Hur bra som helst!

När jag kommer hem ska jag fixa lite med hästarna och senare ikväll ska jag träna.

Så ser nog min dag ut idag. Intresseklubben antecknar va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback