Ojjjj.

Hade helt glömt bort att jag faktiskt fortfarande har en blogg. Ehehe. Eller den är ju lite halvt nerlagd. Men jag tänkte att jag kunde ju uppdatera den liiiite i alla fall. Sen sist jag uppdaterade har det faktiskt hänt en hel del spännande saker. Jag har blivit moster, jag har börjat övningsköra, jag har gjort mitt första hattrick på en riktig fotbollsmatch, jag har sovit i vindskydd, jag har gjort en massa jobbiga tester på brandstation och jag har tillbringat en helg i Östervåla, vilket var rätt schysst.

Nu väntar en ganska tråkig vecka. Lite plugg, lite träning, lite chill kommer den nog att bestå av. Så att du vet.

MEN. Nu ska jag gå och försöka lära mig lite engelska. Hörs, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback