Ojdå

Blev visst en liten oplanerad bloggpaus. Har haft full fart hela helgen. Happening i fredags, mycket trevligt! Igår åkte jag in till stan vid tio, var på Simons jobb och kollade på traktorer, otroligt intressant. Eller inte, kände mig lagom felplacerad. Men gott gratis-godis hade de i alla fall. Efter det gick jag på stan, och tro det eller ej, men jag köpte faktiskt nya skor! Inte en dag försent. En jacka, två linnen och stumpor blev det också. Sen körde jag lasergame med ungdomsgruppen, och käkade pizza innan vi begav oss till Uppsala Pingstkyrka på kvällgudstjänst. Imorse gick jag upp sju, åkte till Alunda och jobbade, sen åkte jag till Furuhöjden på gudstjänst. På eftermiddagen spelade jag match mot Östhammar. 0-0. Kul. Sen har jag bara slappat med syskonen. Nu ska jag kolla film med Simon och Julia snart. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback