Ja, vi har ett kul liv

jen säger:
lånar din facebook en stund

mia´ säger:
varför?

jen säger:
skulle bara kolla in min nya profilbild

mia´ säger:
aha

jen säger:
sådär, nu är det klart. skickade ut lite vänförfrågningar när jag ändå var inloggad

mia´ säger:
till?

jen säger:
skoja bara

mia´ säger:
bra

jen säger:
1-1
gissa vem jag fick veta det av?

mia´ säger:
orvar?

jen säger:
jepp, han ringde och frågade efter ditt nummer, och så berättade han det på samma gång.

mia´ säger:
toppen!

jen säger:
visst var det okej att jag gav honom ditt nummer?

mia´ säger:
ja såklart

jen säger:
bra.

mia´ säger:
men det va han där pedofilen på facebook

jen säger:
japp

mia´ säger:
jag är bra

Vi är alltid så seriösa. Och jag gillar't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback