Vi är bäst, ingen protest!

mia´ säger:
hahahah!

jen säger:
HAHHAHAHAHA

skoja

mia´ säger:
HAHAHAHAH

jen säger:
vill du låna min jacka?

mia´ säger:
ne

jen säger:
nehe

vill du låna min jacka?

mia´ säger:
ne

jen säger:
nehe

vill du låna min jacka?

mia´ säger:
ne

jen säger:

nehe

HUMOR PÅ HÖG NIVÅÅÅÅ MÅ JAG SÄGA

mia´ säger:
OCH VI ÄLSKART

jen säger:
YEYEYEYE.

mia´ säger:
jag lovar att du kommer lägga upp det här på bloggen!

jen säger:
japp

mia´ säger:
jag är bra

jen säger:
aah

mia´ säger:
tack darling

jen säger:
love u

mia´ säger:
love u 2

jen säger:
<3

mia´ säger:
puss!


Kommentarer
Postat av: David :D

dålig humor ni har :)

2010-03-31 @ 17:41:33
Postat av: Mia

jag älskar oss

2010-03-31 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback