Har inge liv för tillfället

Någon som;

förstår dig: Jesus
du saknar: hm.
du längtar efter: ngn kul.
du hatar: ingen kommentar

Vem;
kramade dig senast: kommer inte ihåg. Jesper eller Jakob kanske
pussade dig senast: Ylva
ringde dig senast: Gustav
ringde du senast: Mamma Mu
var hemma hos dig senast: lollo var här nyss ;p
var du hemma hos senast: Simon

Har du;
några kärleksproblem: tror inte det.
ätit något idag: haha, klart!
pratat med någon idag: Yes
gråtit idag: nej
skrattat idag: ofc!

Jag;
är rädd för att bli övergiven: uschja.
svär ofta: aldrig
sjunger i duschen: ibland ;)
är en morgonperson: Ja det tror jag
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: säg ngt jag inte kan?
skrattar åt mina egna skämt: alltid!
vill ha barn: Jaa tack
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Aldrig i livet!

Har du:
hårförlägning: nej
glasögon/linser: nej
piercingar: nej
tatueringar: nej
syskon: Japp
jobb: nej, men ge mig ett tack
för många vänner: nesch
rymt hemifrån: förut
färgat håret: bara luggen
bra självförtroende: hyffsat
sagt "jag älskar dig" till någon: japp
gjort något olagligt: klart
somnat i skolan: ne
Brutit ett ben: neej
Tappat bort dig i din hemstad: hm.. har jag säkert
sett en fallande stjärna och önskat mig något: nej
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: tyvärr ja..
ljugit om var du är för dina föräldrar:  nej, inte vad jag kommer ihåg
en hemlighet som ingen vet: ja!
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: nej!
somnat gråtande: alldeles för många ggr.

Brukar du;
titta dej själv i spegeln: ja ;)
ha ångest: tyvärr ja
drömma mardrömmar: inte så ofta
klä dig i svart: ja?
hata folk: hate is a strong word, but I really, really, really don't like you.
lita på folk: försöker iaf

Sista person;
som du bråkade med: mamma eller pappa säkert. eller kanske jossan..
fick dig att gråta: du vet..
du delade en drink med: -
som du slog på: säkert mia eller sara
skrek på dig: mamma tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback