Love is sacrifice

Hemma igen. Helgen har varit lång, men ganska lyckad.

I fredags spelade jag innebandy, sen kom två coolingar hem till mig och kollade film. Igår fixade jag lite här hemma, sen drog jag iväg på hockey med brudarna. Efter det hade vi, (jag, brudarna och coolingarna) filmkväll igen. Trevlans. Idag drog jag iväg till Alunda tidigt imorse på gudstjänst. Sen var vi kvar i kyrkan ett bra tag innan vi åkte hem till Simon för att kolla film. Det tråkiga var ju bara att jag inte hann se färdigt filmen. Sån't är livet.

Sticker ut och fixar i stallet nu. Sen blir nog lite plugg. Fast jag är sjukt trött. Så prata inte med mig om du inte är beredd att få ett grinigt svar. Jag kan bli lite uppkäftig när jag är trött. Bara så att du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback