I'm back

Jag vet att ni har saknat mig otroligt mycket. Jag har i alla fall saknat att skriva, så jag kör på igen.

Dagen har inte varit speciellt lyckad. Skrev nationellt prov på förmiddagen, det gick väl sådär. Och på eftermiddagen har jag ridit. Det gick riktigt uselt! Först ville inte Emma bli fångad så jag fick jaga henne i en halvtimme innan jag fick in henne. Sen var hon superduperjättepigg när vi skulle rida, så jag höll på att bli galen på henne. Eller rättare sagt, jag blev galen på henne. Jag vet inte vad jag ska göra, hon håller ju på sådär hela tiden numera. Jag blir tokig! Hjälp, tack.

Nu ska jag lyssna på Amazing love för att försöka bli på bättre humör innan jag tar tag i allt som måste fixas. Ska försöka hinna plugga, städa, baka, fundera lite angående NG-gruppen och lite annat smått och gott innan dagen är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback