Brinnande för Jesus

Ibland kommer oplanerade bloggpauser. Ioförsig har jag inte varit hemma på hela helgen och det tror jag att jag nämnde redan i torsdags, men i alla fall. Jag kunde ju ha uppdaterat lite igår. Men så blev inte fallet. Tänkte berätta lite om helgen nu istället.

Fredag: Brinnebandyturnering. Vi förlorade alla matcher. Toppen! Sen bastu och bus.
Lördag: Upp och hoppa igen efter fyra timmars sömn. Toppen igen! Sen fullt ös hela dagen med lekar, seminarium och annat skoj.
Söndag: Gudstjänst. Och sen konfafadderdag. Snacka om att man var trött! Sex timmar sömn på 55 timmar är liiiite för lite... På kvällen städ, och sen filmkväll hos Leven/Carlsson.

Aja, går inte att förklara hur grymt bra helgen faktiskt har varit genom att skriva några meningar här. Ni skulle ha varit där helt enkelt!

Nu ska jag ta en snabb dusch, och sen väntar sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback