Home

Jag är hemma igen. Jag vill inte vara hemma. Jag vill köra skoter, grilla hamburgare, ligga och läsa en bra bok, kolla på tre program på raken av Vem vet mest bara för att man inte har något bättre för sig, traska runt på långa promenader runt hela byn i mormors fina, röda stövlar och känna mig helt vilse, läsa gamla skvallertidningar, sova till klockan nio på morgonen utan att få dåligt samvete, äta sjukt mycket god mat och massor av godis, umgås med underbara släkten och lite så där. Men nu är man tillbaka. Sorgligt nog.

Ska över till grannarna snart och höra hur det har gått med hästarna. Senare sticker jag iväg till Alunda för att jobba och sen vidare till Gimo för att träna. Och imorgon kommer finaste Alvis hit. Det blir great!

För övrigt trivs jag väldigt bra med livet just nu. Om bara du ville sluta våldgästa mina tankar.


Kommentarer
Postat av: andreas

sa ju att ni skulle komma till ja me

2010-04-05 @ 16:36:17
Postat av: Jen

bara om du lär dig att det heter "komma till DIG med" :p

2010-04-05 @ 22:26:01
URL: http://madebyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback