Äntligen slipper jag henne!

jen säger:
är vi vänner på fejjan?

mia´ säger:
tror så

jen säger:
är du säker? jag skojar inte..

mia´ säger:
kolla själv

jen säger:
har du kollat?

mia´ säger:
ne, men du kan göra de

jen säger:
men jag har kollat, men.. jag vet inte om det är bara på min användare det är så. kan du gå in på min sida och komma direkt till loggen?

mia´ säger:
vänta

jen säger:
det är lugnt om du inte orkar kolla nu, men kolla sen ngn gång

mia´ säger:
jag ska va inne på min facebook alltså? och kolla i din logg?

jen säger:
ah

mia´ säger:
nej haha

jen säger:
HAHA

mia´ säger:
va är felet?

jen säger:
jag har tagit bort dig!

mia´ säger:
SKÖÖÖÖÖÖÖNT!

jen säger:
haha, känner likadant!


Kommentarer
Postat av: alva

HAHA! XD

2010-04-06 @ 10:19:01
URL: http://alvasim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback