Skriv en person;

.. som du älskar av hela ditt hjärta -  Jesus

.. som är den smartaste du känner -  hmm, jag känner bara smarta, så alla ;p

.. som får dig att le när allt känns tungt - många,

... som är den omtänksamaste du vet - Lovisa

.. som är en bitch - det låter vi vara osagt

.. som är din älskling -  Ylva ;p

.. som är roligast - Alvis

.. som är osmart - Jag ;p

.. som är den galnaste du vet  - typ jag, Mia och Sara

.. som är den konstigaste du känner - Alla som umgås med mig blir lite smått konstiga ;p

.. som är underbar -  Sara B!

.. som är dum - Elina kan ju vara lite osmart-dum ibland ;p

.. som du kan prata med om allt - My boy

.. som är din barndomsvän - Josefin

.. som du saknar - Sara B <3

.. som betyder mest - Jesus

.. som du har spenderat mest tid me - vet inte,,..

.. som du var dum emot när du var mindre - ojdå, det var nog många

.. som du tycker är snäll - Emma

.. som du har sportat med - ööh, jag kan ju alltid skryta med Peter Svensson i Storvreta ;p

.. som du skulle vilja krama just nu - My boy

.. som du inte har träffat på länge - Sara B

.. som du vet saknar dig - ?

.. som du träffade idag - Alva :D

.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - sängen, haha


Kommentarer
Postat av: elina

.. som är dum - Elina kan ju vara lite osmart-dum ibland ;p



tack för den tjejen!

2009-09-09 @ 08:14:00
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback