Goodnight beautiful

Matchen idag slutade med förlust, 2-1 till Månkarbo. Riktigt surt att förlora sista matchen på säsongen. Jag gjorde målet. Och jag kunde ha gjort ett till i slut sekunderna, jag hade bara till att lägga in den. Men jag missade såklart, som så många gånger förr. Sån't gör mig frustrerad. Usch! Det var iaf en grym laginsats :)


Nog om det. SevenEleven var roligt. Vi lagade mat, lasagne och fruktpaj, smarrigt! Och det gick hyfsat att spela på andakten. Jag är ju inget proffs på gitarr direkt, om man säger så. Men jag gjorde mitt bästa och det är det viktigaste.

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa en bra bok.
Hejs, /Jen


Kommentarer
Postat av: Julia

Ni va ju skitduktiga! (Y) ;D

2009-09-20 @ 19:06:00
URL: http://julia.obypingst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback