I'm not perfect

Jag tror jag måste lära mig en sak. Jag måste lära mig att misslyckas. Eller misslyckas kan jag redan, men det där med att tillåta mig själv att misslyckas jag inte klarar av. Varenda gång jag gör ett misstag blir jag otroligt arg och besviken på mig själv, vilket går ut över andra ibland. Inte bra.

Efter ett litet misstag för ett tag sen sa min pojkvän vill mig:

Du är ju bara människa.

Helt ärligt, jag har aldrig tänkt på det förut. Jag är ju bara människa. Visst, jag vill vara en bra förebild, blablabla. Men seriöst, alla gör fel. Även jag. Och det är fullt tillåtat att göra misstag ibland. Lär dig det, Jen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lär det det! ;) Kram på dig <3

2009-09-10 @ 20:13:37
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback