Typ hundra flugor i en smäll

Eller en massa onödig fakta i ett och samma inlägg.

Blogg.se är superkonstigt just nu. Eller så är det min dator. Man kan inte förhandsgranska inläggen och det står 'Sidan kan inte visas' typ hela tiden. Det här är mitt hundratolfte inlägg. Och jag har haft min blogg i cirka två och en halv månad så det betyder ju att jag har lagt upp mer än ett inlägg om dagen. Rätt bra tycker jag, om man jämnför med vissa andra. Samtidigt tänkte jag bara berätta en jätteintressant sak, jag har nämligen kommit på (eller Jonas kom på) varför min skärm är så konstig. Det är ju grafikkortet som är gammalt och konstigt. Så nu vet ni det, ni kanske ska anteckna också? Har ni hört Fascination med Alphabeat förresten? Ja, det borde ni ha gjort. Den är med på någon Coca Cola-reklam på Tv tror jag. Hur som helst så tycker jag att ni ska lyssna på den om ni inte redan har gjort det, för den är bra. Enligt mig i alla fall. Och idag spelade jag handbollsmatch för första gången på säkert ett halv år. Vi mötte Upplands Tuna, och vi vann stort. 32-11 tror jag det blev till slut. Men det här var ungefär den enda matchen på hela säsongen som vi kommer vinna. Eller bortamatchen mot de lär vi väl också vinna hoppas jag. Och en sista grej. Jag tycker att det är ganska coolt att jag och Jacob Markström har en gemensam vän på Facebook. Det måste ju betyda att vi typ känner varandra, eller hur?


Aja, nu har jag pratat färdigt. En kram till alla som läste allt. Nu ska jag plugga en stund, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Godnatt alla sötnosar! (Vilket jag lovar att ni alla är!)

Hejs, /Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback