Det är nu det gäller

Elfsborg, skärp till er! Det är ju nu ni ska vara som bäst! Ryck upp er grabbar!

Nu ska jag snart försöka plugga, men det är så mycket tankar som far runt i huvudet så vi får se hur det går med det. Jag har i alla fall ätit världens godaste kvällsfika nyss, fil med digestive-kex och sirap. SUUUUPERGOTT! (Typ hur onyttigt som helst, men vem bryr sig) Rekommenderas till alla att prova. ;p

Imorgon väntar skola, dvs matte prov. Och på eftermiddagen fortsätter mitt arbete som konfaledare. På kvällen kankse jag kör mitt första handbollspass för säsongen, vi får se.

Goodnight sunshines!
Hejs, /Jen


Kommentarer
Postat av: sm-guld

sm-guld till AIK

2009-09-22 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback