Tummen upp

Denna dag har varit väldigt bra, även fast det var en tisdag. Tisdagar brukar vara mina otursdagar annars. Men som sagt, idag var det tvärtom. Jag var ju med och hjälpte till att dela ut rättvisemärkt fika i Kyrkan Hus vilket var otroligt roligt och mysigt. Vi var några stycken som stod utanför Ica och Konsum timmen innan och informerade om fikapausen, och flera av dem vi pratade med dök upp. Det gjorde mig glad! Jag tycker om att göra skillnad i samhället, och tackvare att de kom på denna lilla fikastund blev de informerade om Fairtrade. 

Hoppas att också ni har haft en trevlig dag. Nu måste jag sova, gooooodnatt! <3

Kommentarer
Postat av: amanda

ska du hem till emil på förfest elr ska du direkt till ladan? <3

2009-10-21 @ 15:52:44
URL: http://amandasophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback