Mycket på gång

Ja, det är rätt mycket på gång just nu. Därav otroligt dåligt med uppdatering. Men hur som helst, nu har jag i alla fall bestämt vad jag ska ha på mig ikväll (!) Fotbollsfesten! Det blir en tubklänning, lånad av världens bästa Elina. Nästan allt jag ska ha på mig är lånat av Elina. Strumpbyxorna, väskan och behåbanden är även de Elinas. Och skorna är Saras och baleron (stavning?) är Mias. Haha. Behöver jag säga att jag har världens bästa kompisar!? <33

Nu måste jag fortsätta (eller egentligen börja) jobba matte. Önska mig lycka till inför ikväll, jag är super-nervös! Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill dit men lovve vill inte riktigt.. men jag tvingar med henne om det så behövs!! :P haha

2009-10-23 @ 11:16:17
Postat av: amanda

sv; jag vill dit men lovve vill inte riktigt.. men jag tvingar med henne om det så behövs!! :P haha

2009-10-23 @ 11:17:09
URL: http://amandasophia.blogg.se/
Postat av: amanda

hehe jag är stressad det är därför jag skriver fel hela tiden.. hehe XD

2009-10-23 @ 11:18:06
URL: http://amandasophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback