The helg

Konfirmationslägret var riktigt roligt. Jag var ju då ledare, så jag fick köra i säng alla ungar på kvällen och säga till när det var matdags osv. Och så hade jag hand om lekarna. Som sagt, kul var det. Konfirmanderna är så mysiga och snälla också, vilket gör det hela ännu roligare :)

Hem från lägret kom jag klockan fyra idag, men då bara åt jag och bytte kläder. Sen begav sig våran familj av på "grannfest" hemma hos en TV-kändis. (En som är med i Bonde söker fru). Det var en trevlig tillställning. God mat var det. Och TV-kändisen var lite lagom skojsig så där. Bland annat så lurade hon alla gästerna att Tv4 skulle komma. Snacka om att man hann bli lite skraj innan man förstod att hon skämta. Haha.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och fixa en överraskning för mor min. Och så ska jag ha ett litet vittnesbörd/läsa något ur bibeln på gudstjänsten. Måste förbereda det med. Godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: stina

klart att hon är duktig, men hon passar inte in i idol! hon ska göra egna dans, pop, disco låtar. idol är inte hennes forum!

2009-10-04 @ 15:28:46
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback