Gaaaaaaaah

Usch, det är en del att göra just nu egentligen. Mycket plugg, plus att jag måste fixa en del med hästarna. Men istället för att göra det sitter jag här. Inte bra säger jag bara. Det ger mig ännu mer ångest än vad jag redan har. Så nu måste jag börja jobba. Jag börjar med att skriva en att-göra-lista:

- Plugga inför engelska provet
- Läsa i genom anteckningarna till Idrottsprovet
- Väga höbal
- Rida
- Kolla i ladan
- Gå på promenad
- Lyssna på radiosporten
- Läsa i genom HK-läxan
- Kika i genom SO-anteckningarna
- Plugga NO x2
- Skriva om konfa-lägret

Just nu är jag barnvakt också, så det gör det ännu svårare att få något gjort. Här kommer en liten hälsning från de två små vilddjuren; 8hhjäasu /Jakob jklgjidioufiifidiifuiuiguteuiutoi /Jesper

Nu ska jag se till att få den här listan gjord. Hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback