Beslutsångest!

Åhh, jag vet inte om jag ska gå på fotbollsfesten på fredag. Motargumenten är: Det kostar 150 kronor. Jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. Jag vet inte om jag vågar, jag känner ju inte alla sådär superbra. Förargumenten är: Det är kanske värt de där 150 kronorna. Man behöver inte ha på sig något avancerat. Simon har lovat att jag kan ju alltid snacka med han om jag inte hittar någon att prata med. 

Hur som helst, om jag ska gå jag behöver hjälp! Vad ska jag ha på mig? Jag är sämst på sån't här. Simon sa att man kunde ha jeans på sig om man vill (det var folk som brukade det). Alva ska ha på sig en 'vanlig' kjol och en tröja. Så det funkar ju också. Eller så kan man ha balklänning, för det var det också vissa som skulle ha. Men det känns inte riktigt som min stil.  Har ni något tips? Vad är bäst? Kjol, jeans eller balklänning? Det lutar åt att det blir Alva's förslag, något som inte är för avancerat. Men som sagt, berätta gärna vad DU tycker. Tack på förhand.

Dagen har hittills både varit bra och dålig. Jag sov ju som sagt i Furuhöjden, och klev upp klockan tjugo över sju för att göra frukost åt barnen. Sen var det gudstjänst och då skulle ju såklart alla barnen sjunga och berätta om Hajken. Efteråt var det fika, och det var trevligt. Förlåt för alla konstiga sms som du fick Alva, men skyll på Simon :p Nu till det dåliga som hänt idag. Efter fikat åkte jag hem med moppen. Men den stannade med en kilometer kvar, så jag fick dra den hem. Super-roligt, tack gode gud för det! Eller inte.

Nu ska jag in och äta, pusshej <3


Kommentarer
Postat av: alva

det var bara roligt med sms:en. ;)

hur urringat ska du ha nu då? ;) haha

2009-10-22 @ 21:45:18
URL: http://alvasim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback