Abstinens

Det värsta med att vara sjuk är att man inte orkar och inte kan göra någonting. Jag som är van vid att ha fullspäckat schema hela dagarna har mest legat på soffan de senaste 48 timmarna. Det är hemskt, enligt mig.

Igår hände förresten en ganska obehaglig sak. Jag gick runt lite hemma, och plötsligt blir jag otroligt illamående, så jag går bort mot toaletten. Då känner jag hur allting blir helt svart och hela världen börja snurra. Det slutar med att jag kastar mig mot golvet, för att inte svimma och slå i huvudet eller något. Jag antar att det berodde på att jag inte ätit särskilt mycket under dagen, och att jag hade nästan 40 graders feber. Men nu börjar jag i alla fall bli lite piggare. Jag har varit feberfri i stort sett hela dagen, men halsen är fortfarande inte helt okej.

Imorgon tänker jag i alla fall bege mig till Alunda för att fixa ID-kort och bankomatkort. Och kratta löv, om jag orkar. Och kaaaaaanske rida, om jag känner för det.

Nu ska jag gå in och kolla på Tv, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback