Vinter

Sitter i Julias lägenhet och mumsar på några chokladbitar av den nya Marabou-chokladkakan "Vinter". Jag kan bara konstatera samma sak som alla andra - Den är varken god eller äcklig, men man äter den ändå. Rekommenderas nog inte.

Hur som helst så tränade jag för första gången på två veckor idag. Det var superroligt! :) Jag börjar verkligen trivas i laget nu. Tråkigt bara att vi inte har någon match i helgen. Men då kan jag förhoppningsvis träna fotboll på söndag istället. Och det betyder att jag får träffa Alva! Hon är saknad!

Nu måste jag skriva klart på franska uppsatsen, sen ska jag bädda ner mig i Julias bäddsoffa. Skönt att sova inne i Österby inatt faktiskt, det betyder ju att jag får sovmorgon imorgon. Vi hörs! Puss, godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback