Frågor och svar

Jag fick en liten kommentar som jag tänkte svara på.

Anonym
om Snacka om att man har en cool lillebrorsa alltså:

hej jen, jag undrar vem är det du hatar mest eller inte gillar i din klass? Jag undrar också hur får du så bra resulata på proven, hur pluggar du för att få de?

Svar: Jag hatar ingen i min klass. Hata är ett starkt ord. Och om det är så att jag inte gillar någon i min klass behåller jag det för mig själv. Angående resultaten på proven, så är jag inget underbarn. Visst, jag har bra betyg. Visst, jag har lätt för att lära mig. Men, jag pluggar hyffsat mycket också. Jag läser mycket på bussen och medans jag väntar på bussen (innan och efter träningar med mera). Fast oftast pluggar jag järnet kvällen innan, och så får man hoppas att det sitter kvar till dagen efter i alla fall.

Nu undrar jag vem den där "Anonym" är. Om du ser detta kan du väl berätta det för mig om du vågar.

 




Kommentarer
Postat av: elina

Låter som aram? Eller?

2009-11-03 @ 07:03:54
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback