Jag kanske har blivit sjuk

Tro det eller ej, men jag cyklade både till och från fotbollsträningen idag. Det borde sammanlagt bli ca 2,3 mil. Jag funderar just nu på om jag har fått en hjärnblödning eller något, men jag tror inte det. Om sanningen ska fram berodde cyklingen mest på att bussarna gick konstiga tider, och att varken mamma eller pappa var hemma. Men nog om det.

Träningen var som sagt min första sedan andra juni, och för att vara det gick den helt okej. Fast när Esa, min tränare, sa 'Man kan ju inte köra så att ni blir gröna i ansiktet redan första träningen, utan vi tar det lite lugnt i början' kände jag mig rätt dålig ändå. För mitt ansikte var i princip redan helt grönt.

Innan träningen åt jag middag med mina kusiner. Vi satt då och försökte få Andreas, en av de, att börja på fotboll i ett riktigt fotbollslag. Han anledning till att inte göra det var lite underlig, enligt mig. 

- Då måste jag ju spela barfota, sa han.

Nu börjar jag seriöst fundera på vad det är för spelnivå på division-V fotbollen i Lappland egentligen.

Hoppas ni har haft en bra torsdag!
hejs, /Jen

Kommentarer
Postat av: fanny

bara för att du är grym Jennifer ! :o <3

2009-07-25 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback