Inlägg nummer ett

jag är efter, som vanligt. men visst, bättre sent än aldrig. så här har ni min blogg, där jag kommer att skriva om allt jag känner för att skriva om. i det här inlägget tänkte jag helt enkelt bara berätta om dagen, eller numera gårdagen.

jag och stina blev dagen till ära uttagna till att laga pannkakor. det slutade ju som det slutade. en hög med pannkaksmos och två kladdiga ungspannkakor. aja, de gick att äta i alla fall. på eftermiddagen blev det en tur till Rastsjön med bl.a. Stina, Sara och kusinerna. där blev det en hel del bad, och lite, lite sol. men när vi väl åkte därifrån vid fyra tiden kände vi att vi inte riktigt fått nog av vatten, så vi åkte hem och hämtade kanoterna. sedan paddlade vi en bit av Olandsån, eller jag, Andreas och Stina kände för att simma lite också, så vi tippade helt enkelt i. Eller visst, det vär väl egentligen inte meningen, men det var trevligt i alla fall.

hoppas din dag har varit dunderbra :)
hejs, /Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback