Unbelivable

Jag har tränat varje dag den här veckan. Visst, det är bara onsdag än, men jag kommer i alla fall träna tors-fre, då det är dax för mina första fotbollsträningar sedan andra juni. Helt sjukt, jag vet. Jag har varit otroligt lat den här sommaren. Efter dessa träningar kanske jag inte hinner röra på mig så mkt eftersom att jag åker iväg till Dalagården med Furuhöjdskyrkan. Men i alla fall.
I måndags löpte jag ca 2,5 km (jag vet, inte alls långt, men det är ändå nåt!) och sedan körde jag lite styrka och balansövningar. Igår hade jag egentligen tänkt åka till Gimo och träna fotboll, men jag fick en sådan odräglig huvudvärk, så jag följde med till Pingavallen istället och körde lite brännboll och fotboll. Riktigt kul, faktiskt. Sedan skulle jag och paps gå över skogen hem, vilket borde ha blivit ungefär 5 km. Men vi var så proffsiga så att vi gick vilse, så istället blev det säkert dubbelt så långt. Idag var jag också ute och sprang, lite längre den här gången, nästan 4 km. (Bara pågrund av att Gustav tyckte jag var lat som sprang så kort förra gången). Sedan cyklade jag ganska exakt 5,7 km, och gjorde efter det styrka och balansövningarna igen.

Nu är jag faktiskt rätt stolt över mig själv, att jag har orkat hålla på tre dagar i rad. Just därför får ni stå ut med lite skryt.

Hejs, /Jen

Kommentarer
Postat av: alva

sv: hahah, ok. :P

vi saknar dig på fotbollen sötis! <3

2009-07-23 @ 09:24:01
URL: http://alvasim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback