It's sunday, my friend

jag är precis hemkommen från Furuhöjden, var där på gudstjänst. på väg hem köpte vi pizza, IGEN! så jag har nyss klämt i mig en halv pizza, gott. fast nu är jag supermätt! i eftermiddag ska jag vara barnvakt, mamma åker och jobbar snart. får se vad jag hittar på med de två små busfröna den här gången. ikväll är det i alla fall dax för Stavby traktor-race, värsta händelsen ju! så dit ska jag, det börjar klockan 17. hoppas vi ses där!

det var allt från mig den här gången.
Have a great sunday!
hejs, /Jen


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, Stavby! :O Där har ju jag en polare! Kanske ska dra dit då.. Hmm, får se om vi kanske ses där ;)

2009-07-19 @ 14:07:28
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback