Hejsanhoppsan

juste, jag har ju inte berättat om traktor-racet! vi åkte väl dit redan vid fem tiden, så jag hann gå ungefär femtusen varv där på området, och träffa ungefär lika många personer innan racet brörjade. trevligt värre! själva racet slutade med att Dag Sundberg, han som har vunnit alla år förutom ett, vann även i år.

så, nu vet ni det. idag regnar det här, usch. det får väl bli en inne-sittar-dag. jag ska i alla fall baka en banankaka av alla våra ruttna bananer, och så ska jag sy om lite kläder. sedan får vi se vad som sker. jag borde egentligen ut och springa lite också, så det får jag väl ta mig tid att göra.

Hejs, /Jen


Kommentarer
Postat av: alva

svar: ja visst gör det! :D

2009-07-20 @ 14:50:00
URL: http://alvasim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback