Nu har ni det bevisat

Boende
[x] Bor på gård
[x] har en stor tomt
[ ] har mer än 5 rum i huset
[x] Har en lada
[x] får in 2-3 bilar i garaget

Totalt: 4

Familj
[x] Har hund/ar
[x] Har katt/er
[x] Har häst/ar
[x] Annat djur
[x] 2 eller fler syskon
[x] Pappa som är bonde

Totalt: 6

Kläder
[x] äger en Keps
[x] äger ett par Hängslebyxor
[x] äger ett par Stövlar
[x] äger en eller flera rödrutiga skjortor
[ ] äger ett par ordentliga arbetsskor
[ ] äger ett par riktiga jobbkläder

Totalt: 4

Annat
[/] Segt internet
[x] Traktor
[ ] Jeep
[x] Volvo
[x] mer än 5km till närmsta livsmedels affär
[x] mer än 1 mil till närmaste civiliserad stad
[ ] Mer än 1km till närmaste busshållplats
[ ] Epa-traktor
[ ] när man går ut från huset känner man doften av gödsel på morgonen

Totalt: 4,5

Mitt resultat: 18,5

0-5 Storstadsfjolla
6-12 Byfåne
13-18 Du bor definitivt på landet

19-26 Storbonde


Kommentarer
Postat av: Håkan

haha :p riktigt nära storbonde där ju ;)

2009-12-13 @ 22:29:52
Postat av: Jennifer

men jag var inte det!

2009-12-13 @ 23:07:49
URL: http://madebyjen.blogg.se/
Postat av: Håkan

haha :P hmm.. ja ska no faktist inte säga något, ja har typ exakt samma svar xD ja e nog faktist nästan uppe på storbonde faktiskt xD

2009-12-14 @ 08:50:03
Postat av: Julia

Tror du kan kryssa i lukten av gödsel också faktiskt, du märker det kanske inte för att du lever i det, men jag märker det :P

2009-12-14 @ 09:40:51
URL: http://julia.obypingst.se
Postat av: Jennifer

Sv Håkan; haha, ja så är det nog.

Sv Julia; haha, ja, jag tänkte på det, men JAG kan ju fortfarande inte känna lukten ;p

2009-12-14 @ 17:42:55
URL: http://madebyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback