Fullt upp

I fredags var jag på julfest på Fredax. Där vann jag först en chokladkaka, sen ägde jag och Emanuel ut alla på maffia (aja, vi förlorade, men vi ägde i alla fall) och tillsist vann vi även frågesporten. Gryyyyyyyyymt!

Igår hade jag match i Rimbo klockan 12, och då fick vi spela utan domare. Eller det var några ungdomsdomare som fick ställa upp. Det fungerade bra, vi vann med 22-19.

Efter matchen skyndade jag mig till Österby på julbord. Trevligt var det. Och jag vann på lottdragningen, hihi. Efteråt gick jag hem till Josefin med Mia och Sara (även Elina kom senare). Där hade vi mys med skräckfilm, julgodis och kakor. Och jag delade ut mina julklappar till dem, och även fast jag sagt att de inte fick köpa något till mig hade de gjort det. Kravmärkta bananer, rättvisemärkt choklad och ekologiskt godis. Snacka om att de känner mig. Tack för kvällen tjejer!

Nu ska jag iväg och "Sjunga in julen" i kyrkan. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Håkan

haha ^^ nice :) du verkar haft en fin helg ^^ haha på presenterna xD sa ju att du e miljötokig! :D

2009-12-20 @ 16:56:47
Postat av: Jennifer

ja, men som om det vore dåligt eller? :p ;o

2009-12-20 @ 18:36:28
URL: http://madebyjen.blogg.se/
Postat av: Håkan

haha :p näe de e säkert bra (Y) ;) bara fattar inte att du orkar ;P eller jo vissa grejer, men inte allt xD menar jorden kommer ju ändå gå under :o fast de e no lite lat inställning ;)

2009-12-20 @ 20:00:58
Postat av: Jennifer

väldigt lat inställning. men viktigast tkr jag är med rättvisemärkt, så att det inte är barnarbete och för dåliga förhållanden.

2009-12-20 @ 22:18:57
URL: http://madebyjen.blogg.se/
Postat av: Håkan

de stämmer faktist :o där håller ja me ^^ barnaslavarbete å sånt e ju jättedåligt.. så på den punkten håller ja me xD

2009-12-21 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback