Yes, it's friday!

Skönt, nu är den första skolveckan avklarad. Nu är det typ bara sjuttioelva skolveckor till innan det är sommarlov igen. Hur som helst, idag var det en väldigt soft dag i skolan. Egentligen började vi inte förrän nio, musiken var nämnligen inställd. Det visste ju då inte jag, så jag var där åtta som vanligt, lite drygt. Men men, sån't är livet. Efter lunch gick i alla fall sjunian upp till Simbadet för sol, bad och beachvolley. Mysigt värre!

Sen jag kom hem har jag hunnit sola lite till (tills molnen och blåsten snodde med sig allt för mycket av värmen), läst, plockat vinbär och bakat. Vinbärskaka blev det, supergott! Nu är jag hemma hos Gustav, vi ska snart ner till Furuhöjden på fredax. Najs!

Morgondagen är fullproppad med skoj. Match (eller bänkvärmare åtminstonde) med B-laget på morgonen, sen ska jag hjälpa till på Fotbollens dag i Gimo. På kvällen blir det eventuellt bort någonstans, vi får se.

Have a nice evening!
Hejs, /Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback