Thursday

Här sitter jag med en smarrig glass och kladdar på tangentbordet. Jag har nyss kommit hem från Simbadet, var där med sötnosarna Mia och Sara. Kallt som bara den i vattnet, men det var skönt ändå. SOOOOLEN SKINER JU!

Min torsdagseftermiddag kommer bestå av lite mys i solen efter att jag fixat lite små grejer. Sedan blir'e iväg på träning. Vad ska du göra idag?

För övrigt tycker jag att det är så himla najs att 'min' buss går mycket oftare nu mera, varje halvtimme ibland. Superskönt att slippa be om skjuts eller åka moppe hela tiden.

Ha en hääärlig eftermiddag allesammans!
Hejs, /Jen

Kommentarer
Postat av: josefine

jaha okej, jo samma här. går dock inte så bra, hatar skolan!

2009-08-20 @ 16:36:21
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback