Oh no!

Alla vet det säkert redan, men jag säger det igen:

Imorgon börjar skolan.

PAAAAAAAAAANIK!


Även fast jag vet att jag har hunnit med en massa saker i sommar, så känns det inte som att jag har utnyttjat tiden tillräckligt. Jag har till exempel inte sovit så mycket som jag borde, och jag har inte ridit så mycket som jag borde. Jag har inte städat så mycket som jag borde. Jag har inte badat så mycket som jag borde.

Men jag har i alla fall gjort det jag tycker är viktigast i livet. Jag har umgåtts med otroligt fina människor, som får mig att känna mig bra som jag är. Det är lycka.

Jag har också tagit tag i mitt liv, och mitt liv med Gud. (Numera är det samma sak). Jag känner mig så mycket gladare och starkare efter den här sommaren.
Nu känner jag mig redo för ett till skolår. Mitt sista år på grundskolan till och med. Så nu kör vi! Jag vill gå med dig Gud.

Be brave everybody!
Hejs, /Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback