Wonderful day

Jag pallrade mig upp halv nio imorse, och satte mig en timme senare på moppen med siktet mot Alunda. Först gudstjänst, sen släkt/födelsedagskalas hos Gustav. Där hade jag det riktigt gött med 'gubbarna'. Vi åt smarrigt, skrattade och kollade på film. Supertrevligt!

Mycket mindre trevligt är det att Elfsborg pinsamt nog förlorade mot IFK Göteborg idag. Skönt att det var bortaplan, annars skulle det ha varit ännu mer förnedrande. Slutsiffrorna får ni ta reda på själva om ni tycker det är intressant. (För mycket för att skrivas här)

Imorgon väntar skolan igen. Skönt med en halvtimmes sovmorgon i alla fall. Nej, nu väntar sängen och en bra bok. Sov gott!
Hejs, /Jen

Kommentarer
Postat av: Rusksele

haha elfsbor ä ju talanglös. AIK tar hem sm-guld

2009-09-03 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback