Ja må hon leva

Grattis till mig, som fyllde 15 år igår.

Förlåt till mina fem läsare, för att jag inte berättade att det skulle bli superdålig uppdatering veckan som var. Jag har nämnligen varit i Dalarna på Dalagården med Furuhöjdskyrkan. Det har varit superskönt! Att bara få vakna på morgonen och känna att man idag inte har några krav alls på sig att prestera.
Att bara få tillbringa hela dagarna med underbara människor som tycker om en precis som man är. Vi har vandrat i skogen, badat, sportat, varit på Leksand sommarland, spelat minigolf och mycket, mycket mera.
Det bästa av allt var andakterna och lovsångsstunderna. Underbarare finns inte.
tack Jesus för att den här veckan blev mer än bara ett minne.

Idag, haha, börjar nästa läger, Sport for life i Alunda. Så det blir mer dålig uppdatering. Det här blev ett knäppt inlägg, förövrigt. Men nu vet ni vad som händer i mitt liv just nu i alla fall.
Godnatt, nu ska jag sova för jag ska upp tidigt och packa (:
hejs, /Jen


Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis i efterskott! :)

2009-08-02 @ 12:36:54
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback