Frustrerad är vad jag är

Jag brukar verkligen inte klaga på domare längre. Men idag kunde jag inte låta bli. När han blåser av för felaktiga offside vartannat anfall och inte håller koll på varför det blir  frispark, då har det gått för långt. Visst jag gjorde absolut ingen jätte-bra match jag heller, tvärtom. Jag var helt enkelt usel. Och inte blir det bättre av att domaren också är usel. Egentligen ska jag inte gnälla, vi vann ändå med 11-0. Om det inte hade varit för domaren hade det säkert slutat uppemot 15-0 istället. Och hade gräset även varit klippt den senaste månaden hade det blivit 20-0. Och hade jag spelat bra hade vi vunnit med 21-0. Men den här dagen funkade inte riktigt någonting för mig.

Förlåt att jag klagar, men jag måste bara skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Jag kan väl lite när som tror jag. Inte i helgen dock.. Släng iväg ett mess (Y) :)

2009-08-27 @ 01:24:03
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback