Bajen

Jag fick order om att, efter gårdagens klagomål på Gefles plats i tabellen, även mobba Hammary lite. Och jag lyder order. Så Hammarby, hur lågt har ni sjunkit? FÖRLORA MOT GEFLE? Vad är det för stil? Skäms på er! Okej, nu är inte jag rätt person att säga det här, Elfsborg förlorade ju mot Gefle med 3-2 senast. Men i alla fall, alla har dåliga dagar. 

Min klagomålerska (eller vad man nu ska kalla det) nämnde även att det inte var något dåligt med att Gefle ligger så braaaa till i tabellen, de har ju ändå överraskat den här säsongen. Jag skulle vilja säga att det är Yannick Bapupa som har överraskat. Tur för Gefle att Hammarby fick för sig att göra självmål, annars skulle det nog inte ha blivit några mål för Gefles fördel idag då deras helt otroliga Bapupa är avstängd.

Det var allt från mig denna kväll. Nu hade jag tänkt plugga lite innan sängen. Godnatt på er!
Hejs, /Jen

Kommentarer
Postat av: elina

Tack för din röst på min tävling! ;)

2009-08-25 @ 07:24:18
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback